Toivelista on tyhjä.
Toivelista on tyhjä.
Eikö löytynyt sopivaa avointa työpaikkaa? Ei haittaa, laita silti työhakemus tulemaan!
Vaikka meillä ei olisikaan juuri nyt töitä vailla tekijää, otamme todella mielellämme vastaan myös avoimia hakemuksia. Nakkaa pilkehtivän persoonallinen vapaamuotoinen hakemuksesi CV:n kera osoitteeseen petri.nikkanen@sivupersoona.com
Jos haluat ensin jutustella työmahdollisuuksista, ole yhteydessä Petriin.
PETRI NIKKANEN
puh. 0400 300 144
petri.nikkanen@sivupersoona.com
Rakentaessamme rajattoman kommunikaation maailmaa, tarvitsemme raikkaita ajatuksia ja reippaita tekijöitä. Liity mahdollistajien joukkoomme ja tule kehittymään parhaassa seurassa!
Lähetä meille pilkehtivä hakemuksesi! Kerro itsestäsi, opiskelemastasi alasta sekä harjoittelusi ajankohdasta, kestosta ja tavoitteista. Lisäksi haluaisimme nähdä CV:n sekä videotervehdyksen itsestäsi. Jos opiskelet viittomakielialaa, laita video myös viittomakielellä. Viittomakielen tulkkiharjoittelijoilta toivomme tulkkausnäytteet molempiin suuntiin.
Viittomakielen tulkin ja puhevammaisten tulkin (amk) harjoitteluun voit hakea huhtikuussa ja lokakuussa. Puhevammaisten tulkin eat-harjoitteluun sekä viittomakielen ohjaajan harjoitteluun voit hakea ympäri vuoden.
Voit myös ehdottaa meille opinnäytetyötä tai suuntautumisopintoja. Olemme lisäksi käytettävissä tutkintojen arviointiasioissa.
Mahdolliset lisätietokyselyt sekä opinnäytetyöideat voi nakata osoitteeseen harjoittelut@sivupersoona.com.