HARJOITTELU, OPINNÄYTETYÖ TAI ERIKOISTUMINEN MIELESSÄ?
Rakentaessamme rajattoman kommunikaation maailmaa, tarvitsemme raikkaita ajatuksia ja reippaita tekijöitä. Liity mahdollistajien joukkoomme ja tule kehittymään parhaassa seurassa!
Lähetä meille pilkehtivä hakemuksesi! Kerro itsestäsi, opiskelemastasi alasta sekä harjoittelusi ajankohdasta, kestosta ja tavoitteista. Lisäksi haluaisimme nähdä CV:n sekä videotervehdyksen itsestäsi. Jos opiskelet viittomakielialaa, laita video myös viittomakielellä. Viittomakielen tulkkiharjoittelijoilta toivomme tulkkausnäytteet molempiin suuntiin.
Viittomakielen tulkin ja puhevammaisten tulkin (amk) harjoitteluun voit hakea huhtikuussa ja lokakuussa. Puhevammaisten tulkin eat-harjoitteluun sekä viittomakielen ohjaajan harjoitteluun voit hakea ympäri vuoden.
Voit myös ehdottaa meille opinnäytetyötä tai suuntautumisopintoja. Olemme lisäksi käytettävissä tutkintojen arviointiasioissa.
Lähetä kevään 2019 hakemuksesi oheisen linkin kautta: Harjoitteluhakemus
Mahdolliset lisätietokyselyt sekä opinnäytetyöideat voi nakata osoitteeseen harjoittelut@sivupersoona.com.